Dienst na verkoop


 Er is een probleem met uw bestelling? 

 

 Er is een technisch probleem met uw bestelling 

Wanneer uw toestel nog binnen de garantieperiode is, neem dan contact op met de dienst na verkoop van de fabrikant zelf.

 Zij komen het toestel gratis voor u herstellen of vervangen indien onder garantie. 

 


 Contacteer de dienst na verkoop 


 

 Er is een technisch probleem met uw bestelling 

Wanneer uw toestel niet meer binnen de garantieperiode valt, of u wenst geen beroep te doen op de dienst na verkoop van de fabrikant kan u steeds op onze eigen hersteldienst beroep doen.

 

 Tarieven 

 Ongeacht de garantietermijn is deze dienst betalend!

 tijdens kantooruren :  € 125

 buiten kantooruren :  € 175

 


 03/284 55 55 


 

 Er is een administratief probleem met uw bestelling 

U heeft een opmerking of vraag betreffende uw bestelbon, factuur of de levering van uw bestelling?

Bel dan met een medewerker van onze webshops.

 


 03/284 55 55 


 

 

Echte Belgische webshop voor boilers
© 2015 - 2021 Boiler-shop | sitemap | rss